- L’espai oferirà 25 minuts de dilluns a divendres, anirà molt més enllà de la previsió meteorològica, amb una visió didàctica i pedagògica.
La demanda d’informació pel canvi climàtic i la preocupació pel planeta són una realitat. L’interés que desperta la meteorologia hui dia és indubtable. Les altes temperatures i la sequera de l’estiu ens han fet mirar molt més les previsions cada jornada. Per a donar resposta a la petició dels espectadors, l’espai À Punt Oratge estrena format en acabar l’À Punt NTC migdia.
Per a rebre la tardor, l’Oratge amplia la durada a 25 minuts de dilluns a divendres. El programa anirà en l’horari habitual de les 15:05 hores. Presentat i dirigit per Victòria Rosselló, cap de meteorologia de la televisió valenciana, incorpora seccions dedicades als observadors meteorològics, al camp, a la mar, i a tots els aspectes relacionats amb la meteorologia valenciana.
El nou espai també tractarà temes d’astronomia i els nostres espais naturals des d’una perspectiva meteorològica. A més a més, es farà ressò de les qüestions relacionades amb el canvi climàtic i amb l’Agenda 2030, que tracta el creixement sostenible de la nostra societat i les mesures d’adaptació i mitigació a la nova realitat climàtica.