- El Diari de Tarragona publica una extensa e interesant entrevista sobre publicitat i comunicació al degà del Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya.
«Si una marca, una empresa, un producte, una innovació o un esdeveniment no es comuniquen, ningú no sap que existeixen. De tan obvi que és, moltes vegades ens oblidem». Aquesta es tan sols una de les perles que ens deixa Miquel Campmany en la interessantíssima entrevista que li dedica Rafael Servent al Diari de Tarragona. A ella aborda temes tan d’actualitat com la migració de talent i d’activitat publicitària des de Barcelona a Madrid.
“És un fet indiscutible que hi ha un transvasament d’activitat i potència econòmica cap a Madrid des de fa dècades, i al sector publicitari ho hem vist. Barcelona és innovació, startups, però potser hem perdut l’empenta d’altres temps en comunicació”, ha declarat Campmany, que des del mes de maig passat és el nou degà del Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya.