FEM_empleo

Fundació Esclerosi Múltiple contracta un Community manager a Barcelona

Fundació Esclerosi Múltiple incorpora un Community manager a Barcelona. Requisits: Formació universitària en Audiovisuals, Periodisme, Marketing o una altra àrea d’estudi rellevant.

Demanen:

  • Experiència 1-3 anys en una posició similar. 1-3 anys d’experiència rellevant en el funcionament de comunitats de XXSS (Facebook, Twitteer, Instagram, Snapchat).
  • Experiència en fer servir plataformes que tenen grans i apassionades bases de fans com l’esport, el joc o la música.
  • Experiència de treballar o col·laborar amb clients, patrocinadors o socis.
  • Processsos de producció i planificació de continguts digitals i com s’apliquen millor en una organització que es mou ràpidament.
  • Experiència d’anàlisi de dades i sentir-se còmode amb l’anàlisi de xifres, la identificació de tendències i oportunitat
  • Experiència de treball en equip.

Coneixements específics:

  • Excel·lència en la producció de contingut de les XXSS a través de video, text, imatge, gràfics, formats de contingut interactiu i utilitzant eines i aplicacions mòbils per generar contingut social d’alta qualitat.
  • Coneixement de continguts específics de XXSS i producció digital, i com es poden aplicar millor.
  • Un productor creatiu natural: còmode desenvolupant noves idees i re-imaginant conceptes provats per involucrar les comunitats de XXSS.
  • Excel·lents habilitats internes de les parts interessades: capacitat per comunicar-se eficaçment amb l’alta direcció i a través dels departaments comercials, de comunicacions, de TI i màrketing.
  • Coneixement del panorama comunicatiu del FCB i del mercat nacional, tant digitalment com de La Liga, en general.
  • Català i castellà natiu. Capacitat d’anglès d’alt nivell (escrit i parlat).

Funcions:

  • La Fundació Esclerosi Múltiple getiona oferta de Comunity Manager per una entitat esportiva de Barcelona
  • Crear i publicar continguts del dia a dia del primer equip de futbol femení
  • Suport i lliurament de campanyes de patrocinadors a través dels canals socials
  • Fer créixer l’audiència i crear un compromís dels fans per millorar la reputació del club en els serveis digitals líders del mercat.
  • Oferir una experiència de xarxes socials entretinguda, informativa, atractiva i innovadora pels fans a través d’experiències interactives.
  • Desenvolupar constantment noves idees i accions per innovar dins les xarxes socials.
  • Identificar els millors continguts de XXSS del món de l’esport i l’entreteniment i destacar els més rellevants pel club.
  • Aportar inputs relacionats amb les XXSS en les reunions setmanals i mensuals de planificació de XXSS.
  • Mantenir i alimentar les dades als informes de rendiment i proporcionar dades per a informes corporatius habituals.
  • Identificar les oportunitats que ofereixen les noves plataformes

Ofereixen:

  • Jornada complerta (40h) i es treballa algun cap de setmana i festiu
  • Contracte indefinit

Més informació sobre aquesta oferta de treball de Marketing a Barcelona a l’anunci de la empresa a Infojobs.

Comparte esta noticia en redes sociales:
Quizá te interese:
Ofertas de Empleo

Ofertas de Empleo

Actualización diaria de ofertas de empleo, becas, concursos, premios.

En Portada

Síguenos en Twitter

bloque-newsletter

Suscríbete a nuestra Newsletter

Recibe en tu correo electrónico las noticias destacadas de Aragón

Quiénes Somos