Fundació Esclerosi Múltiple incorpora un Community manager a Barcelona. Requisits: Formació universitària en Audiovisuals, Periodisme, Marketing o una altra àrea d’estudi rellevant.
Demanen:
- Experiència 1-3 anys en una posició similar. 1-3 anys d’experiència rellevant en el funcionament de comunitats de XXSS (Facebook, Twitteer, Instagram, Snapchat).
- Experiència en fer servir plataformes que tenen grans i apassionades bases de fans com l’esport, el joc o la música.
- Experiència de treballar o col·laborar amb clients, patrocinadors o socis.
- Processsos de producció i planificació de continguts digitals i com s’apliquen millor en una organització que es mou ràpidament.
- Experiència d’anàlisi de dades i sentir-se còmode amb l’anàlisi de xifres, la identificació de tendències i oportunitat
- Experiència de treball en equip.
Coneixements específics:
- Excel·lència en la producció de contingut de les XXSS a través de video, text, imatge, gràfics, formats de contingut interactiu i utilitzant eines i aplicacions mòbils per generar contingut social d’alta qualitat.
- Coneixement de continguts específics de XXSS i producció digital, i com es poden aplicar millor.
- Un productor creatiu natural: còmode desenvolupant noves idees i re-imaginant conceptes provats per involucrar les comunitats de XXSS.
- Excel·lents habilitats internes de les parts interessades: capacitat per comunicar-se eficaçment amb l’alta direcció i a través dels departaments comercials, de comunicacions, de TI i màrketing.
- Coneixement del panorama comunicatiu del FCB i del mercat nacional, tant digitalment com de La Liga, en general.
- Català i castellà natiu. Capacitat d’anglès d’alt nivell (escrit i parlat).
Funcions:
- La Fundació Esclerosi Múltiple getiona oferta de Comunity Manager per una entitat esportiva de Barcelona
- Crear i publicar continguts del dia a dia del primer equip de futbol femení
- Suport i lliurament de campanyes de patrocinadors a través dels canals socials
- Fer créixer l’audiència i crear un compromís dels fans per millorar la reputació del club en els serveis digitals líders del mercat.
- Oferir una experiència de xarxes socials entretinguda, informativa, atractiva i innovadora pels fans a través d’experiències interactives.
- Desenvolupar constantment noves idees i accions per innovar dins les xarxes socials.
- Identificar els millors continguts de XXSS del món de l’esport i l’entreteniment i destacar els més rellevants pel club.
- Aportar inputs relacionats amb les XXSS en les reunions setmanals i mensuals de planificació de XXSS.
- Mantenir i alimentar les dades als informes de rendiment i proporcionar dades per a informes corporatius habituals.
- Identificar les oportunitats que ofereixen les noves plataformes
Ofereixen:
- Jornada complerta (40h) i es treballa algun cap de setmana i festiu
- Contracte indefinit
Més informació sobre aquesta oferta de treball de Marketing a Barcelona a l’anunci de la empresa a Infojobs.