HR Proactivity cerca un tècnic especialista en Marketing digital i comunicación a Barcelona

HR Proactivity busca un tècnic especialista en Marketing digital i comunicación a Barcelona. La Fundació Nous Cims, el seu client, dissenya programes d’impacte i acompanya institucions i entitats socials com a consultors/es d’innovació social en els àmbits de l’ocupabilitat, el benestar emocional i la cooperació i desenvolupament global. Sou: Más de 30.000€

Requisits:

  • Més de 5 anys d’experiència en tasques similars preferiblement com a executiu de comptes o consultor en agència de comunicació o de marketing digital amb interlocució amb clients.
  • Persona orientada a objectius, habituada a treballar en diversos projectes simultàniament i amb deadlines ajustats, coordinantse amb professionals multidisciplinars i capacitat de prioritzar i d’organitzar les tasques a fer.
  • Graduat o llicenciat en Marketing Digital, Comunicació, Comunicació Audiovisual o similar.
  • Domini a nivell professional, tant oral i escrit, de català (nivell C2), castellà. Anglès mínim C1 i francès mínim nivell B1.
  • Coneixement de tècniques de redacció i storytelling.
  • Alts coneixements en marketing i comunicació digital. Alta capacitat per generar continguts.
  • Experiència en la gestió de comunitats digitals com a community manager a xarxes socials (LinkedIn, Instagram, Twitter, Facebook, Youtube…), redacció SEO, campanyes paid i de captació, i enviament de newsletters (Mailchimp). Experiència participant en el disseny i creació de pàgines web, gestionant CMS com WordPress, i publicant continguts per a webs i intranets.
  • Creativitat. Curiositat per conèixer noves tendències en comunicació i d’innovació, aprendre i experimentar. Valorarem haver experimentat amb blogs, Youtube, postcast, Instagram, TikTok, Twitch… Interès pel branding i ull pel detall.
  • Visió analítica i estratègica per fer arribar els missatges al públic objectiu i capacitat per fer benchmarking.

Funcions:

  • Produir i dinamitzar missatges i continguts de comunicació externa i interna, en base a les premisses del Patronat, treballant conjuntament amb equip intern i extern.
  • Gestionar la marca i imatge corporativa dels programes de la fundació assignats.
  • Assessorar els directors/es, program i project managers dels programes assignats sobre els serveis de comunicació més adients per aconseguir els objectius del programa/projecte.
  • Editar i produir continguts (webs, infografies, informes, xarxes socials, vídeos, microvídeos, emails, newsletters) i altres materials dels programes assignats (dossiers, presentacions, cartells, flyers) a partir del coneixement generat per l’equip i les entitats col·laboradores.
  • Generar calendaris editorials mensuals i gestió de perfils de xarxes socials i intranet per aconseguir els objectius marcats dels programa/projecte.
  • Proposar i coordinar iniciatives innovadores que explorin nous canals de comunicació.
  • Marketing i suport en producció d’esdeveniments.
  • Reporting amb informes mensuals de seguiment de KPIs i gestions administratives.
  • I qualsevol altra tasca delegada per la Responsable de Comunicació i/o directora general de la fundació.

Més informació sobre aquesta oferta de treball de marketing a Barcelona a l’anunci de la empresa a Infojobs.

Comparte esta noticia en redes sociales:
Quizá te interese:
Ofertas de Empleo

Ofertas de Empleo

Actualización diaria de ofertas de empleo, becas, concursos, premios.

En Portada

Síguenos en Twitter

bloque-newsletter

Suscríbete a nuestra Newsletter

Recibe en tu correo electrónico las noticias destacadas de Aragón

Quiénes Somos