HR Proactivity busca un tècnic especialista en Marketing digital i comunicación a Barcelona. La Fundació Nous Cims, el seu client, dissenya programes d’impacte i acompanya institucions i entitats socials com a consultors/es d’innovació social en els àmbits de l’ocupabilitat, el benestar emocional i la cooperació i desenvolupament global. Sou: Más de 30.000€
Requisits:
- Més de 5 anys d’experiència en tasques similars preferiblement com a executiu de comptes o consultor en agència de comunicació o de marketing digital amb interlocució amb clients.
- Persona orientada a objectius, habituada a treballar en diversos projectes simultàniament i amb deadlines ajustats, coordinantse amb professionals multidisciplinars i capacitat de prioritzar i d’organitzar les tasques a fer.
- Graduat o llicenciat en Marketing Digital, Comunicació, Comunicació Audiovisual o similar.
- Domini a nivell professional, tant oral i escrit, de català (nivell C2), castellà. Anglès mínim C1 i francès mínim nivell B1.
- Coneixement de tècniques de redacció i storytelling.
- Alts coneixements en marketing i comunicació digital. Alta capacitat per generar continguts.
- Experiència en la gestió de comunitats digitals com a community manager a xarxes socials (LinkedIn, Instagram, Twitter, Facebook, Youtube…), redacció SEO, campanyes paid i de captació, i enviament de newsletters (Mailchimp). Experiència participant en el disseny i creació de pàgines web, gestionant CMS com WordPress, i publicant continguts per a webs i intranets.
- Creativitat. Curiositat per conèixer noves tendències en comunicació i d’innovació, aprendre i experimentar. Valorarem haver experimentat amb blogs, Youtube, postcast, Instagram, TikTok, Twitch… Interès pel branding i ull pel detall.
- Visió analítica i estratègica per fer arribar els missatges al públic objectiu i capacitat per fer benchmarking.
Funcions:
- Produir i dinamitzar missatges i continguts de comunicació externa i interna, en base a les premisses del Patronat, treballant conjuntament amb equip intern i extern.
- Gestionar la marca i imatge corporativa dels programes de la fundació assignats.
- Assessorar els directors/es, program i project managers dels programes assignats sobre els serveis de comunicació més adients per aconseguir els objectius del programa/projecte.
- Editar i produir continguts (webs, infografies, informes, xarxes socials, vídeos, microvídeos, emails, newsletters) i altres materials dels programes assignats (dossiers, presentacions, cartells, flyers) a partir del coneixement generat per l’equip i les entitats col·laboradores.
- Generar calendaris editorials mensuals i gestió de perfils de xarxes socials i intranet per aconseguir els objectius marcats dels programa/projecte.
- Proposar i coordinar iniciatives innovadores que explorin nous canals de comunicació.
- Marketing i suport en producció d’esdeveniments.
- Reporting amb informes mensuals de seguiment de KPIs i gestions administratives.
- I qualsevol altra tasca delegada per la Responsable de Comunicació i/o directora general de la fundació.
Més informació sobre aquesta oferta de treball de marketing a Barcelona a l’anunci de la empresa a Infojobs.