Plataforma per la Llengua cerca un Cap de màrqueting, campanyes i socis. Salari: 29.000€ – 33.000€ Brut/any.
Requisits:
- Llicenciatura o grau en Publicitat i RRPP, Comunicació, Periodisme…
- Experiència laboral mínima de 5 anys en àrees de màrqueting o comunicació.
- Ple domini de Word, Access, Excel, gestors web, xarxes socials.
- Motivació per la llengua i la cultura catalanes.
- Iniciativa i capacitat de treballar de manera autònoma.
- Capacitat de comunicació i de relacions públiques.
- Capacitat de gestió de l’equip de treball.
- Capacitat de síntesi i d’assimilació d’un gran volum d’informació.
- Bon desenvolupament de treball sistemàtic i treball en equip.
- Capacitat de coordinar-se amb diferents equips de treball.
- Bon nivell de català escrit i parlat (mínim nivell C).
- Coneixements en manteniment de pàgines web i en xarxes socials
Es valorarà:
- Coneixements del món associatiu.
- Flexibilitat horària.
- Bon nivell acreditable de llengua anglesa (mínim C1 o equivalent).
- Coneixements de disseny gràfic i maquetació.
- Experiència en màrqueting digital.
- Formació universitària complementària (màsters, postgraus, doctorats,
- llicenciatures complementàries, etc.).
- Cursos d’especialització en les tasques requerides.
Tasques:
- Definir l’estratègia de màrqueting en funció de les línies de treball de l’entitat.
- Gestió del personal de l’Àrea, inclòs l’equip de socis.
- Responsable de la creació i seguiment del Pla d’ingressos de l’entitat (Captació de Socis, campanyes de micromecenatge, botiga virtual, iniciatives solidàries….).
- Coordinació de les campanyes de recollida de signatures, manifestos…
- Responsable de la creació i seguiment del Pla de Fidelització dels Socis de l’entitat (atenció, facturació, gestió d’impagats, avantatges promocionals…).
- Coordinació, innovació i establiment de l’estratègia de la màrqueting.
- Dissenyar l’estratègia de màrqueting i publicitat de l’entitat.
- Assegurar que es transmet la imatge corporativa de la Plataforma per la Llengua.
- Assegurar el manteniment i l’actualització de la base de dades de l’àrea.
- Orientació i suport en temes de màrqueting a les diferents àrees i campanyes.
- Revisió i seguiment de continguts públics i editats de l’entitat (web, materials, campanyes).
- Coordinació de l’edició de materials, i publicacions, així com control de qualitat i del compliment de la data de lliurament.
- Proposar, gestionar i assegurar l’acompliment dels protocols de l’àrea.
- I altres tasques relacionades amb l’àrea de màrqueting, campanyes i socis i de l’entitat en general.
S’ofereix:
- Treball en un entorn dinàmic.
- Jornada laboral de 40 h a la setmana.
- El lloc de treball podrà ser a Barcelona, València o Mallorca.
- Retribució: 30.000 € bruts/anuals (12 pagues anuals). Valorables segons perfil del candidat.
- Contractació: immediata després del procés de selecció.
- Contracte indefinit.
- Possibilitat de fer teletreball dos dies a la setmana.
- En funció de l’experiència i dels coneixements de la candidatura, es preveu valorar el reajustament d’algunes de les tasques assignades.
Més informació sobre aquesta oferta de treball de Marketing a Barcelona a l’anunci de la empresa a Infojobs.