plataforma_per_la_llengua_empleo

Plataforma per la Llengua cerca un Cap de màrqueting

Plataforma per la Llengua cerca un Cap de màrqueting, campanyes i socis. Salari: 29.000€ – 33.000€ Brut/any.

Requisits:
  • Llicenciatura o grau en Publicitat i RRPP, Comunicació, Periodisme…
  • Experiència laboral mínima de 5 anys en àrees de màrqueting o comunicació.
  • Ple domini de Word, Access, Excel, gestors web, xarxes socials.
  • Motivació per la llengua i la cultura catalanes.
  • Iniciativa i capacitat de treballar de manera autònoma.
  • Capacitat de comunicació i de relacions públiques.
  • Capacitat de gestió de l’equip de treball.
  • Capacitat de síntesi i d’assimilació d’un gran volum d’informació.
  • Bon desenvolupament de treball sistemàtic i treball en equip.
  • Capacitat de coordinar-se amb diferents equips de treball.
  • Bon nivell de català escrit i parlat (mínim nivell C).
  • Coneixements en manteniment de pàgines web i en xarxes socials
Es valorarà:
  • Coneixements del món associatiu.
  • Flexibilitat horària.
  • Bon nivell acreditable de llengua anglesa (mínim C1 o equivalent).
  • Coneixements de disseny gràfic i maquetació.
  • Experiència en màrqueting digital.
  • Formació universitària complementària (màsters, postgraus, doctorats,
  • llicenciatures complementàries, etc.).
  • Cursos d’especialització en les tasques requerides.
Tasques:
  • Definir l’estratègia de màrqueting en funció de les línies de treball de l’entitat.
  • Gestió del personal de l’Àrea, inclòs l’equip de socis.
  • Responsable de la creació i seguiment del Pla d’ingressos de l’entitat (Captació de Socis, campanyes de micromecenatge, botiga virtual, iniciatives solidàries….).
  • Coordinació de les campanyes de recollida de signatures, manifestos…
  • Responsable de la creació i seguiment del Pla de Fidelització dels Socis de l’entitat (atenció, facturació, gestió d’impagats, avantatges promocionals…).
  • Coordinació, innovació i establiment de l’estratègia de la màrqueting.
  • Dissenyar l’estratègia de màrqueting i publicitat de l’entitat.
  • Assegurar que es transmet la imatge corporativa de la Plataforma per la Llengua.
  • Assegurar el manteniment i l’actualització de la base de dades de l’àrea.
  • Orientació i suport en temes de màrqueting a les diferents àrees i campanyes.
  • Revisió i seguiment de continguts públics i editats de l’entitat (web, materials, campanyes).
  • Coordinació de l’edició de materials, i publicacions, així com control de qualitat i del compliment de la data de lliurament.
  • Proposar, gestionar i assegurar l’acompliment dels protocols de l’àrea.
  • I altres tasques relacionades amb l’àrea de màrqueting, campanyes i socis i de l’entitat en general.
S’ofereix:
  • Treball en un entorn dinàmic.
  • Jornada laboral de 40 h a la setmana.
  • El lloc de treball podrà ser a Barcelona, València o Mallorca.
  • Retribució: 30.000 € bruts/anuals (12 pagues anuals). Valorables segons perfil del candidat.
  • Contractació: immediata després del procés de selecció.
  • Contracte indefinit.
  • Possibilitat de fer teletreball dos dies a la setmana.
  • En funció de l’experiència i dels coneixements de la candidatura, es preveu valorar el reajustament d’algunes de les tasques assignades.

Més informació sobre aquesta oferta de treball de Marketing a Barcelona a l’anunci de la empresa a Infojobs.

Comparte esta noticia en redes sociales:
Quizá te interese:
Ofertas de Empleo

Ofertas de Empleo

Actualización diaria de ofertas de empleo, becas, concursos, premios.

En Portada

Síguenos en Twitter

bloque-newsletter

Suscríbete a nuestra Newsletter

Recibe en tu correo electrónico las noticias destacadas de Aragón

Quiénes Somos