El candidat o la candidata ideal serà responsable de gestionar i relacionar-se amb la comunitat en línia de l’organització d’una manera que creï la notorietat de la marca. Treballaran de manera transversal amb la resta de membres de l’equip per entendre els objectius empresarials per comunicar-se de manera eficaç amb els clients.
Requisits
- Mitja jornada
- Presencial
- Flexibilitat horària
Responsibilitats
- Gestió de xarxes socials per generar contingut social que impulsi les comunicacions
- Planifica el contingut social i mantenir un calendari de continguts
- Anàlisis mensuals de les accions portades a terme, plans de tancament.
- Anàlisis SEO i SEM
- Supervisar l’estratègia general de màrqueting
- Proactivitat en la proposta d’accions a realitzar per l’empresa.
- Redacció del blog
Qualificacions
- Llicenciatura o equivalent
- Experiència en màrqueting, publicitat o funcions relacionades
- Fortes habilitats de comunicació escrita i verbal
- Domini del català i castellà
Més informació sobre aquesta oferta de treball a l’anunci de la empresa a LinkedIn.