-
Canal Uno asina a creatividade oficial da Xunta de Galicia empregando o feito de festexar como elemento unificador da comunicación e Ingenio Media encargase de xestionar a planificación de medios
-
A peza central da campaña é un anuncio en versións de 30” e 20” segundos producido en colaboración coa produtora Verve
É o día de festexar
É o día de emocionarse
É o día de cantar
É o día de aturuxar
É o día de sentir orgullo de o que somos e de onde vimos
5 conceptos crave, 5 verbos referentes e relacionados co noso famoso costume galego de festexalo todo. O feito de festexar é precisamente o elemento unificador da campaña da Xunta de Galicia para este Día de Galicia. O día 25 de xullo é o día de todos os galegos.
Canal Uno asina a creatividade oficial do 25 de xullo, que segue a liña do concepto paraugas que agrupa as campañas de datas relevantes realizados para a Xunta de Galicia baixo o claim “ Hoxe e ou día D” que xa puidemos ver en o Día das Letras Galegas, o Día do Libro e o Día Internacional da Muller. Ingenio Media foi a axencia elixida pola Secretaria Xeral de Medios para encargarse de xestionar a planificación de medios nesta ocasión.
A peza central da campaña é un anuncio en versións de 30” e 20” segundos, producido en colaboración coa produtora Verve. Estes conceptos tamén se reflicten nunha colaxe formada por diferentes elementos, tanto festivos como patrimoniais galegos, onde o papel feminino posiciónase como protagonista.