- María Prados, Head of Brands en Pernod Ricard España, será a primeira invitada dos Afterwork at Home organizados polo Clúster da Comunicación de Galicia
- “RUAVIEJA: la renovación de un clásico” é o título de esta conferencia que terá lugar este mércores 19 de xaneiro a partir das 19:30h
O Clúster da Comunicación de Galicia, xunto con Markea, Dircom Galicia e Creatividade Galega inauguran oficialmente a tempada 2022 no «Afterwork at Home» para dar resposta a este interrogante: ¿Cales son as claves para seguir atraíndo aos novos consumidores, mantendo a esencia da túa marca?
Quen mellor que María Prados, Head of Brands en Pernod Ricard España (a que fai un tempo entrevistabamos neste medio), para responder a esa pregunta; xa que tomará como referencia unha das marcas máis emblemáticas do grupo francés productor de bebidas alcohólicas, a galega Ruavieja.
Mércores 19 de xaneiro ás 19:30h
Unha charla na que María Prados, mostraranos os ingredientes clave para revitalizar unha marca madura. Farao dende o prisma do produto e o packaging, sen esquecer a comunicación.
Neste primeiro «Afterwork at Home» do 2022 tamén haberá tempo para analizar o funcionamento das campañas navideñas de Ruavieja, outra das fórmulas para atraer aos novos consumidores ser perder os valores da marca.
Se estás interesad@ en participar no primero Afterwork at Home do ano podes inscribirte a través do seguinte ENLACE.