O spot de ABANCA e Metronoventa Creatividad e Producción Publicitaria, “Redes Vivas”, obtén o Premio Mestre Mateo na categoría de Mellor Anuncio Publicitario frente a «É Lalín… sóache?», «Las estrellas del camino. Miradas de resistencia», e «Xacobeo, camiña a Galicia»
#DígochoEu da TVG gaña na categoría de Mellor Programa de Televisión e a súa presentadora, Esther Estévez Casado, é elexida como Mellor Comunicadora
A XX edición dos Premios Mestre Mateo, da Academia Galega do Audiovisual ,ya teñen gañadores tras a celebración da gala de entrega de galardóns que acollía onte ExpoCoruña. Un evento no que a responsabilidade da dirección de arte recaía na axencia local quattro idcp. Finalmente, na categoría de Mellor Anuncio Publicitario era “Redes Vivas” quen gañaba. Un spot de ABANCA e Metronoventa Creatividad e Producción Publicitaria, que forma parte do proyecto de RSC da entidade para convertir redes basura en redes de porterías para o deporte base galego.
Unha interesante iniciativa que contou coa colaboración das redeiras de Malpica e Ponteceso que teceron más de 1.500 m² de redes sacadas do mar e que terán unha segunda vida en disciplinas deportivas coma son o fútbol, balonmán, kayak polo ou hockey.
Mellor programa de Televisión e Mellor Comunicadora
Un ano más a CRTVG acaparou os premios nas categorías de Mellor Programa de Televisión e Mellor Comunicador/a. O programa #DígochoEu da TVG, tamén fixo dobrete. Ademais de consolidarse como o mellor programa, a súa presentadora, Esther Estévez Acebo, conseguíu a distinción como mellor comunicadora.
Por outra banda, a catedrática de publicidade Margarita Ledo, recolleu o Premio de Honra Fernando Rey. Un recoñecemento á toda súa prolífica traxectoria profesional.
A continuación, deixámosvos a listaxe de premiados ao compreto:
CATEGORÍAS DE PRODUCIÓN
Mellor Anuncio Publicitario: Redes Vivas | Metronoventa Creatividad e Producción Publicitaria.
Mellor Curtametraxe: Augas Abisais | Rebordelos.
Mellor Documental: A Virxe Roxa | Recrea Films.
Mellor Longametraxe: Tres | Tres La Película Frida Nadir AIE, Frida Films, M-Films e Manny Films.
Mellor Programa: #DígochoEu (Cap. 336-676) | CRTVG, S.A.
Mellor Serie de TV: Hierro (Cap. 1-6 da tempada 2) | Movistar e Portocabo en colaboración con Arte France e Atlantique Productions.
Mellor Serie Web: Mataría Microserie (Cap. 41-49) | Dinamo Producións e Javi Sega Producciones.
Mellor Videoclip: Figa (Tanxugueiras) | Trece Amarillo e PlayPlan.
Gracias por elegir a Extradigital para informarte sobre medios y comunicación. Para continuar, ya solo tienes que aceptar las cookies 🍪.
Funcional
Siempre activo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu Proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.