Tony Le Brand Tío Phil Hijos de Rivera Premios Paraugas

Tony Le Brand , Tío Phil e Hijos de Rivera, os máis premiados dos VII Premios Paraugas

  • As dúas axencias coruñesas posicionáronse, con tres Paraugas cada unha, como as máis distinguidas da noite nas categorías máis vistosas de Comunicación, Marketing, Creatividade e Deseño; Hijos de Rivera recolleu catro premios
  • Preto de 300 profesionais e empresas galegas encheron Expourense na festa por excelencia do ano no sector do Marketing e da Comunicación de Galicia, que está organizada polo Clúster da Comunicación de Galicia

Os Premios Paraugas volveron a abrirse en Expourense diante de preto 300 persoas. O Clúster da Comunicación de Galicia celebrou este venres a entrega de premios do sector do marketing e da comunicación de Galicia. Unha festa para axencias e anunciantes na que se repartiron un total de 20 premios, entre os 60 finalistas seleccionados. As axencias Tony Le Brand e Tío Phil e o anunciante Hijos de Rivera, foron os máis premiados dos Premios Paraugas deste ano.

Unha entrega de distincións que un ano máis foi dirixida polos xornalistas Belén Xestal e Luis Fraga e na que o tamén xornalista, Xabier Fortes, recibiu un dos premios honoríficos. O outro, foi parar o histórico publicista José María Lapeña.

As axencias Tony Le Brand e Tío Phil as máis premiadas

A dúas axencias coruñesas posicionarónse este ano como as máis mencionadas da noite. Levaron algún dos premios máis vistosos da noite, os das categorías de Comunicación, Marketing, Creatividade e Deseño. Abriron tres Paraugas cada una, sendo as axencias máis premiadas da gala. Pola súa banda, Hijos de Rivera, volveu ser unha edición máis o anunciante máis premiado.

A continuación deixámosvos o palmarés dos VII Premios Paraugas ao completo:

Categoría Impresión e Edición

“Mellor libro”: Francesc Torres. Crebas. Gráficas Anduriña.
“Mellor Catálogo Comercial”: Tecsoled Professional Lighting Tools. Meraki Creatividad.
 “Mellor traballo feito en Impresión Dixital”: Tokyo Nights. Tórculo Comunicación Gráfica.

Categoría Deseño (Premios GAIN)

“Mellor Deseño Gráfico”: Tempos Novos. Daniel Pino.
“Mellor Deseño Industrial ou de Produto”:  Oco. Cenlitrosmetrocadrado – Rodiñas
 “Mellor Deseño Dixital”: web Médula Flor. Tío Phil.

Categoría Creatividade

 “Mellor Idea”: Tahona Entroido. Kindergarten.
 “Mellor Campaña”: La Resistencia continúa. Tony Le Brand – Hijos de Rivera (Estrella Galicia).
 “Mellor Produción (Craft)”: Prohibido bajar los brazos. Tony Le Brand – Hijos de Rivera (Estrella Galicia).

Categoría Márketing Dixital (Premios .Gal)

“Mellor Estratexia de Márketing Dixital 360”: Lo nuestro es lo tuyo. Estratividad – CEAC.
“Mellor Campaña de Performance Márketing ou Márketing de Resultados para un Produto ou Servizo”: Holaluz. Bysidecar.
“Mellor Campaña de Social Media”: Beca RUNKI al Maratón de NYC. Nasas – ENKI.

Categoría Márketing (Premios Avante)

 “Mellor Estratexia/Acción de ‘Branding”: XMAS GIFT, un food film by Frinsa. Reclam.
 “Mellor Estratexia/Acción de Produto ou Servizo”: Campaña Judías La Viuda de Parada y Alvela. Tío Phil.
“Mellor Estratexia de Márketing”: La Resistencia continúa. Tony Le Brand – Hijos de Rivera (Estrella Galicia).

Categoría Comunicación (Premios Roi Scroll)

“Mellor Estratexia de Comunicación Externa”: Volta á Orixe. Siete Olas Comunicación – Orixe.
 “Mellor Estratexia de Comunicación Interna”: Jealsa segura. Tío Phil.
“Mellor Práctica na Comunicación da Responsabilidade Social Empresarial”: Gastronomía para una Inmensa Minoría. Hijos de Rivera (Cervezas 1906). Esmerarte.

Categoría Eventos (Premios TAC!)

“Mellor Congreso”: deserto
 “Mellor Evento”: Premios Mestre Mateo. Quattro idcp – Academia Galega do Audiovisual.

Foto de portada: Brais Lorenzo

Comparte esta noticia en redes sociales:
Quizá te interese:
Ofertas de Empleo

Ofertas de Empleo

Actualización diaria de ofertas de empleo, becas, concursos, premios.

En Portada

Síguenos en Twitter

bloque-newsletter

Suscríbete a nuestra Newsletter

Recibe en tu correo electrónico las noticias destacadas de Aragón

Quiénes Somos